TOSU Premium Outlet

Last weekend, me n my wife went for a quick shopping (ye ke quicky hehehe) from on the way back to Oita after finishing her very last Noritake bargain sale, sbb factory tu dh nak tutup. Mmg automatically harga jadik 20-30% je dr harga asal, dah ler factory price dh murah, then bile derang buat 50% sale lagi ler shopping tak hengat dunia..

Bukan apa, kalu xbeli skang sure tak merasa la nak makan nasik pakai Noritake ni hahaha!

*Note : Sultan Selangor nye pinggan rasmi pun tempah dgn Noritake ni, siap ada cop mohor diraja lg kat pinggan mangkuk derang. And betul2 sangat terkujat sbb harga teko teh saja kat Sogo tingkat paling atas (sure takde sapa g Sogo nak beli pinggan nye hehehe), sale price RM2,600. Gaji aku sebulan baru bleh beli teko, belagak kaya sungguh wakakakak!!

Alang2 lalu highway Oita Express Way, singgah sebentar kat TOSU Premium Outlet Shopping Mall, bleh la membeli apa yang patut.

Nike Air Force One 25 years Anniversary's. Nasib ade size, kalu tak melepas lagi kali ni.

My Tommy Hilfiger Denim jeans. Saja nk try since sebelum ni asyik2 Levi`s & GAP je. Really worth it and tersangat lah selesa, especially masa long drive, xdela lemas & sendat since the material is stretchable.


Wife add her Coach collection with the new big "C", previous season`s model and now on sale, mau juling mata tengok harga so rugi la tak beli time harge cegini..


Harris dapat free gift (Coach keychain) from the Coach salesgirl. Kene ajar Harris kenyit mata kat derang lepas ni, sure lepas ni dpt wallet pulak huhuhuhu!

4 comments:

Nik Hasmizie said...

aku hari tu kirim noritake ngan member aku kat MHI, Nagasaki ni jugak. Habis la beli complete set dekat RM3.5k jugak tuh hehe.Pastu ada member yang lain dah balik terus projek tu, kirim sekali ngan container 20 footer dia. sampai semua ada la barang2 yang oecah sikit even dah balut elok2 ngan buble sponge dan longgokan surat khabar hehe. so maybe aku kena kirim lagi kat member aku tu utk beli balik ada sikit brg2 yang pecah tu e.g. dinner plate 3 biji, buter plate kot dan paling besar tempat isi nasi yang besar tu cuping telinga dia pulang tertanggal huhu. Ejey, bila kilang tu nak tutup? member aku x de update pun pasal nak tutup nih. kang x sempat aku nak beli ganti yg pecah tuh.

Nik Hasmizie said...

kat oversea mmg byk barang murah. kalau kat US (Houston)aku pegi last year baju2 dan jeans branded murah giler. bayangkan dia boleh jual GUESS punya kemeja lengan panjang kl kat M'sia mesti RM200 lebih paling bangsat, kat sana time sale aku ada kat situ, dia bole jual USD15-20 je x silap aku. Levis mmg dlm USD35 je for 501.

Ejey M. said...

Jie,

Msia seme overpriced. And then, even brg off season pun kat Msia mana turun harga..

Kalu kt sini, abis je season seme turun harga murah gile.

Kasut2 anak aku, seme layan Adidas+Nike, sale sampai RM30 je spasang. Bukan outlet tu, tu kedai biasa nye sale hehehe.

wahdi said...

Perghh murahnya sale kat sana leh kirimlah pasni hahaha
thnx for the visit and add! nice blog bro!